REKLAMA
Znaleziono 5082 wyników
Wschodnia 28/30inwestycja
Pokaż inwestycję
Wschodnia 28/30
Łódź, Widzew, Wschodnia 28/30
Stefana Jaracza 4inwestycja
Pokaż inwestycję
Stefana Jaracza 4
Łódź, Śródmieście, Stefana Jaracza 4
Skwer Barbary Wachowicz-Napiórkowskiejinwestycja
Pokaż inwestycję
Skwer Barbary Wachowicz-Napiórkowskiej
Łódź, Widzew, Kilińskiego 27
Zamenhofa 1/3inwestycja
Pokaż inwestycję
Zamenhofa 1/3
Łódź, Śródmieście, Zamenhofa 1/3
Centrum Biznesu Kopcińskiego 77inwestycja
Pokaż inwestycję
Centrum Biznesu Kopcińskiego 77
Łódź, Widzew, Kopcińskiego 77
dostępna powierzchnia
303 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
50.00
inwestycja
Pokaż inwestycję
Telimena Office
Łódź, Śródmieście, Rewolucji 1905 roku 49A
całkowita powierzchnia
2351 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
43.00 PLN
inwestycja
Pokaż inwestycję
Centrum Biznesowe Kopcińskiego
Łódź, Widzew, Kopcińskiego 69/71
Esperal 24h Łódź - leczenie alkoholizmufirma
Pokaż firmę
Esperal 24h Łódź - leczenie alkoholizmu
Kraków, ul. Siewna 4/5
VIVO EXPERT - Biuro Rachunkowe Łódźfirma
Pokaż firmę
VIVO EXPERT - Biuro Rachunkowe Łódź
Łódź, Dubois 114/116 lok. 2.21
PRIMUS HOSTEL - Hotel Pracowniczy Łódźfirma
Pokaż firmę
PRIMUS HOSTEL - Hotel Pracowniczy Łódź
Łódź, Prymulkowa 6
firma
Pokaż firmę
TAXI DWA DWA | Taksówki Łódź
Łódź, ul. Grunwaldzka 45F
[Polska] Rekordowa aktywność deweloperów – w Polsce powstaje prawie 1 200 000 mkw. biurartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Rekordowa aktywność deweloperów – w Polsce powstaje prawie 1 200 000 mkw. biur
W Warszawie najwyższy popyt na biura w I kw. zarejestrowano na Mokotowie. Zasoby biurowe Polski w 20...
Trwa budowa przystanku kolejowego Łódź Śródmieście – jednego z trzech tunelowych [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa budowa przystanku kolejowego Łódź Śródmieście – jednego z trzech tunelowych [ZDJĘCIA]
Łódź Śródmieście to jeden z trzech przystanków, które ułatwią komunikację dzięki nowemu połączeniu między stacjami Łódź Fabryczna a Żabieniec i Kaliska. Budowane są ściany przystanku. Równocześnie postępują prace na przystankach Polesie i Koziny. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. z udziałem środków unijnych POIiŚ zwiększy rolę kolei w komunikacji aglomeracyjnej i dalekobieżnej.
Budowa tunelu średnicowego w Łodzi z waloryzacją i większym wsparciem finansowym [FILMY+ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Budowa tunelu średnicowego w Łodzi z waloryzacją i większym wsparciem finansowym [FILMY+ZDJĘCIA]
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przeznaczyły ponad 80 mln zł na waloryzacje i wypłatę kosztów ogólnych związanych z budową podziemnego połączenia kolejowego Łódź Fabryczna – Łódź Kaliska/Łódź Żabieniec. Zwaloryzowana wartość kontraktu zapewnia kontynuację inwestycji. Zabezpieczone zostały środki na wzmocnienia gruntów pod kamienicami. Inwestycja za ponad 1,8 mld zł netto wspófinansowana z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
Rozpoczął się następny etap budowy podziemnego tunelu kolejowego w Łodziartykuł
Pokaż artykuł
Rozpoczął się następny etap budowy podziemnego tunelu kolejowego w Łodzi
Rozpoczęła się realizacja kolejnego etapu wielkiej inwestycji kolejowej w Łodzi, budowy podziemnego tunelu średnicowego. Mniejsza maszyna TBM Faustyna rozpoczęła drążenie trzeciego jednotorowego tunelu z komory startowej przy ul. Żniwnej do przystanku Koziny. Aglomeracja łódzka zyska nowe połączenia dalekobieżne, regionalne i aglomeracyjne oraz lepszą komunikację w mieście. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. za ok. 1,9 mld zł netto w 85% współfinansowana z POIiŚ.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY + ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY + ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią trwa budowa tunelu średnicowego, który połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią trwa budowa tunelu średnicowego, który połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
[Polska] Polska pozostaje największym rynkiem biurowym w Europie Środkowo-Wschodniejartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Polska pozostaje największym rynkiem biurowym w Europie Środkowo-Wschodniej
Dostęp do ciekawych opcji najmu biur jest jednym z atutów kraju w procesie pozyskiwania nowych inwes...
Na start trzeciego tunelu jednotorowego w Łodzi – przenoszenie TBM nad torami [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Na start trzeciego tunelu jednotorowego w Łodzi – przenoszenie TBM nad torami [ZDJĘCIA]
Budowa podziemnego połączenia Łódź Fabryczna – Łódź Kaliska/Łódź Żabieniec weszła w kolejny etap. Od 19 stycznia mniejsza maszyna TBM jest przenoszona nad torami linii Łódź – Łowicz do komory przy ul. Żniwnej, skąd rozpocznie drążenie trzeciego tunelu jednotorowego. Inwestycja otworzy aglomerację łódzką na nowe połączenia dalekobieżne, regionalne i aglomeracyjne. Przedsięwzięcie PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. za ponad 1,8 mld zł netto jest współfinansowane z POIiŚ.
REKLAMA